סדנה למעורבות ואחריות סביבתית וחברתית esg

אחד הדברים הראשונים שהמשקיעים הפוטנציאליים שלכם ירצו לראות הוא אם אתם לוקחים אחריות סביבתית וחברתית ואיך אתם מיישמים את מודל esg בחברה שלכם, גדולה כקטנה. עסקים וחברות בעלות מעורבות ואחריות לסביבה, חברה וממשל נחשבים לעסקים בעלי תפיסה מתקדמת.

הפנמת האחריות לסביבה ולחברה - מחוייבות כתפיסה אירגונית

ראשית כחלק מהתנהלות פנימית עם צוותי העובדים ושנית כהתנהלות כלפי חוץ עם הלקוחות שלכם. השרשת התפיסה כאסטרטגיה והיכולת להטמיע את המחוייבות באירגון תלויה בין השאר במיידסט שצריך לאמץ… ורצוי לתפוס מקום טוב באמצע כדי לבלוט בין המתחרים. כשהמתודה מוטמעת היטב באירגון הערך נחשף ללקוחות.
בסדנת עיצוב שירות נלמד על האינטראקציה בין נותני השירות למשתמשיו נכיר את מהות הערכים של החברה וחיבור לאופן שבו השירות מתנהל בפועל
הסדנה הראשונה תתמקד בחלק למעורבות הסביבתית:
  • נחווה בעצמנו מודלים להיטיב עם הסביבה
  • נגדיר את מרחק הבעיה
  • נחקור ונבין את נקודות הכאב הקשורות לתחום עיסוקינו
  • נבין את הפרסונות המשתלבות במרחב הבעיה
  • נחשוב היכן אנחנו יכולים להשתפר
  • נייצר בנק פתרונות ליישום
הסדנה השנייה תתמקד בחלק למעורבות חברתית:
  • נגדיר את מרחב הבעיה הפנים אירגונית
  • נבחן את הפרסונות הקשורות במרחב הבעיה החברתית
  • נעבוד על מסע עובד המיטיב עם המיינדסט למעורבות
  • ניצור תהליך פנימי למחוייבות חברתית
  • נייצר בנק פתרונות ליישום ותכנית עבודה מפורטת

הסדנאות שלנו

מנהלים בדרג בניים

יצירת יתרון אסטרטגי תחרותי מנהלי דרג ביניים נמצאים בעמדת מפתח חשובה המשפיעה על הצלחת האירגון. מצד אחד מניעים ומצד שני

להמשך קריאה »
מיתוג מעסיק

מיתוג מעסיק

מיתוג מעסיק רבות דובר על האתגרים של חברות לשמר עובדים וליצור מחוייבות של עובד למעסיק ומעורבות בעבודה ובתפקיד. לפני שנה

להמשך קריאה »
cx

חוויית לקוח cx

חברות מצליחות יותר כשהן משקיעות בחוויית לקוח טובה ומאמצות אסטרטגיות להשיג שביעות רצון מהלקוחות שלהן. מסע חוויית הלקוח מתחילה עם החשיפה של הלקוח לאירגון דרך כל נקודות המפגש על ציר הזמן ועד להשלמת הרכישה או השירות ואף אחריהם כממליצים נלהבים.

להמשך קריאה »