מנהלים בדרג בניים
יצירת יתרון אסטרטגי תחרותי מנהלי דרג ביניים נמצאים בעמדת מפתח חשובה המשפיעה על הצלחת האירגון. מצד אחד מניעים ומצד שני
יצירת יתרון אסטרטגי תחרותי מנהלי דרג ביניים נמצאים בעמדת מפתח חשובה המשפיעה על הצלחת האירגון. מצד אחד מניעים ומצד שני
מיתוג מעסיק רבות דובר על האתגרים של חברות לשמר עובדים וליצור מחוייבות של עובד למעסיק ומעורבות בעבודה ובתפקיד. לפני שנה
סדנה למעורבות ואחריות סביבתית וחברתית esg אחד הדברים הראשונים שהמשקיעים הפוטנציאליים שלכם ירצו לראות הוא אם אתם לוקחים אחריות סביבתית
סדנת עיצוב שירות Service design עיצוב שירות בא לתכנן ולסדר את המשאבים של החברה בשיפור חוויית העובד באופן ישיר ואת
חברות מצליחות יותר כשהן משקיעות בחוויית לקוח טובה ומאמצות אסטרטגיות להשיג שביעות רצון מהלקוחות שלהן. מסע חוויית הלקוח מתחילה עם החשיפה של הלקוח לאירגון דרך כל נקודות המפגש על ציר הזמן ועד להשלמת הרכישה או השירות ואף אחריהם כממליצים נלהבים.