אסטרטגיית מיתוג כ DNA עסקי

עסקים ותיקים ועסקים חדשים, מה הקווים המנחים שלכם? איך אתם מגדירים את עצמכם ומה מייחד אתכם? גם אם אתם אוכלים SWAT לארוחת בוקר, מזמרים ערכים במקלחת ומשננים בקצב פופ את הסלוגן שלכם, טוב להתרענן מפעם לפעם, למלא מיכלי חמצן לצלילה במי האוקיינוס הכחול

התחרות ההולכת וגוברת בכל ענפי השוק מכריחה אותנו לעמוד על המשמר ולהיות חלוצים

לעיתים החלוציות תהיה בתפיסה, לעיתים באימוץ טכנולוגיה ולעיתים בשמירה על הסביבה. תמיד תמיד תוך חזרה לערכים ולהבטחה המותגית של החברה. ה DNA העיסקי של כל חברה מיועד לחיבור של הפנים החוצה. כמובן גם כשמדובר במוצר חדש שאתם משיקים או פיצ׳ר מיוחד שמיועד לקהל חדש.
בסדנה נעבוד על חידוד DNA ויצירת אסטרטגיה של מיתוג החברה או המוצר:
  • נשאל למה? איך? ומה? מה מניע את החברה והיכן המוציטבציה נמצאת
  • נגדיר את החוזקות והחולשות ונכיר בהזדמנויות והאפשרויות
  • נסקור את המתחרים, הישירים והעקיפים
  • נמצא נקודות לבידול
  • נגדיר ערכים
  • נכיר מקרוב את קהלי המטרה שלנו
  • נעבוד על מסע הלקוח
  • נפיק הגדרות מוסכמות בנושא הזהות של החברה

הסדנאות שלנו

מנהלים בדרג בניים

יצירת יתרון אסטרטגי תחרותי מנהלי דרג ביניים נמצאים בעמדת מפתח חשובה המשפיעה על הצלחת האירגון. מצד אחד מניעים ומצד שני

להמשך קריאה »
מיתוג מעסיק

מיתוג מעסיק

מיתוג מעסיק רבות דובר על האתגרים של חברות לשמר עובדים וליצור מחוייבות של עובד למעסיק ומעורבות בעבודה ובתפקיד. לפני שנה

להמשך קריאה »
cx

חוויית לקוח cx

חברות מצליחות יותר כשהן משקיעות בחוויית לקוח טובה ומאמצות אסטרטגיות להשיג שביעות רצון מהלקוחות שלהן. מסע חוויית הלקוח מתחילה עם החשיפה של הלקוח לאירגון דרך כל נקודות המפגש על ציר הזמן ועד להשלמת הרכישה או השירות ואף אחריהם כממליצים נלהבים.

להמשך קריאה »