אמפתיה במערכת החינוך
בימים האחרונים מתפרסמות עוד ועוד ידיעות בנושא מכת האלימות במערכת החינוך. הצורך בלקבל את האחר נשאר בגדר צורך ללא כיסוי. כולם יודעים שצריך ומדקלמים בעל
בימים האחרונים מתפרסמות עוד ועוד ידיעות בנושא מכת האלימות במערכת החינוך. הצורך בלקבל את האחר נשאר בגדר צורך ללא כיסוי. כולם יודעים שצריך ומדקלמים בעל
פתחנו עסק, יש לנו מוצר או שירות שאנחנו מאמינים בו, אנחנו פחות או יותר יודעים מי הקהל שלנו, איפה נפגוש אותו, מה אנחנו רוצים למכור לו וכמה…אבל האם עצרנו לרגע לבדוק למה הלקוח צריך את המוצר או השירות שלנו? האם עצרנו לבדוק על מה בדיוק יושב הצורך שלו? איך הלקוח/ה מחליטים איפה וממי לקנות, ולמה שיפנה דווקא אלינו.
איך ניגשים לאתגר מזוויות שונות ובונים פתרונות חדשניים כשחומר הגלם או החומר האנושי שלנו זהה?
הידעתם שכחול לא רואה דברים שמונחים ממש מול עיניו
צהוב לא מבין למה אדום כל כך מתעצבן…
לאדום קשה עם האדישות של ירוק
וירוק מקדש שגרה
מכירים את זה שמשהו מתיישב לכם על הראש ולא נותן מנוחה?מה עושים עם הלקוח הנודניק? אילו מרכיבים יהיו כתובים בהצעת המחיר? איך למצוא מוטיבציה להניע את המנואלה? ועוד, ועוד…