תקשורת להמונים ו Tone of voice
Tone of voice היא הנימה שאתם עושים בה שימוש בפניה ללקוחות היעד שלכם. יותר ממה שאתם כותבים זה איך שאתם כותבים. איך אתם פונים לקהל. אותה
Tone of voice היא הנימה שאתם עושים בה שימוש בפניה ללקוחות היעד שלכם. יותר ממה שאתם כותבים זה איך שאתם כותבים. איך אתם פונים לקהל. אותה
המוח שלנו רגיל לגשת לאתגרים עם סט הפתרונות ועם ארגז הכלים אשר אסף מהעבר, 1 פלוס 1 שווה 2…אם עשיתי X אז הגעתי לתוצאה Y וכדומה. השריר האנליטי נכנס לפעולה ומחשב את הדרך הטובה ביותר והקצרה ביותר להתמודדות עם האתגר שבפתח.
מיינדפולנס בעברית היא קשיבות. קבלת המצב הרגעי, הכאן ועכשיו ללא שיפוטיות. הקשבה לקול פנימי ופיתוח מודעות פנימית. בסדנאות design thinking שלנו אנחנו נוהגות להסביר שסיעור מוחות
כמה פעמים ראיתם תמונה שנתנה לכם רעיון לפוסט? או בדיחה שהזכירה לכם סיפור? סיפור שבעל פה, מצגת, תמונה, אנימציה, יצירת תרחישים ,ועוד ועוד… יש דרכים
אג׳ילי = זריז, קליל ומהיר (Agile). פרוייקט אג׳ילי נחשב לפתרון פיתוח פרוייקטים בתפיסה חדשנית ומהירה. בקיצור, בישראלית – בוא, נתקתק לך פרוייקט… הזריז והגמיש פוגש
אנחנו רגילים לראות דברים מהזוית שלנו, מדברים על הדעה שלנו, עושים מה שנראה לנו. פחות עוצרים לרגע לשאול איזו זוית ראיה יש לאחר, מה מניע אותו ואיזו מוטיבציה יש לו.
בצומת זה התרחשו 8 תאונות בין השנים 2017-2020
כך מודיע השלט באחת מהצמתים בעיר באזור השרון. אני עומדת ליד השלט ותוהה, האם הנהגים אשמים בכולן או אפילו בחלק מהן?
היברידיות נכנסה ללקסיקון שלנו לפני מספר שנים ונדמה כאילו משתלטת על כל תחום וענף אפשריים.
המקור של המונח מהמאה ה-19, לקוח מעולמות הביולוגיה ומדבר על הכלאה של שני זנים.
חיבור של מין עם מין אחר היוצר מין חדש.
בעברי ניהלתי חנות גדולה של מותג ידוע, כמנהלת תפקידי היה לעמוד ביעדים החודשיים שהרשת היתהמנחיתה עלינו בכל חודש מחדש ואף לשאוף לעבור אותם.קביעת היעדים היתה נגזרת של גודל חנות, הוצאות משתנות, סחורה, עובדים, ספקים, פרסום ועוד הרבה משתנים שגולמו למספרים, שהמשמעות שלהם מסתכמת בכמה הרשת צריכה למכור בכדי להיות רווחית.
בשנים שהייתי שכירה הייתי מגיעה לישיבות בעבודה ולא הייתי מבינה לגמרי למה הזמינו אותי, האם הזמינו אותי בשביל לשמוע מה שיש לי לומר, או שהזמינו אותי בשביל שאקשיב למה שהם אומרים, או שהם סתם רצו להרגיש שהם השמיעו את דעתם…בכל מקרה הדבר האחרון שהרגשתי בסוף הישיבה זה שהקשיבו לי….
פותחים את העיניים בבוקר- מדרגים איך היתה שינה בלילה, מדרגים את מצב הרוח באמצעות אימוג׳י, את המסעדה שהיינו בה, את נהג הגט ואת איכות שיחת
מנהל.ת רכש ומנהל.ת תפעול נכנסים לפגישה…נשמע כמו התחלה של בדיחה, בפועל אלו מחלקות שאמורות להשלים אחת את השנייה, אם יש סינרגיה בין המחלקות ויש שיתוף פעולה פורה הדברים מתקדמים והעבודה זורמת. אבל אם כל מחלקה מתוסכלת מהתנהלותה של המחלקה השנייה, מתחילות בעיות ועיכובים בתפוקה.